بک لینک

چگونه از اینستاگرام فیلم دانلود کنیم و در گالری ذخیره کنیم؟‎

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی ایت که در بین تمامی گروههای سنی، پرطرفدار است. در این بین اشخاصی هستند که از اسنتاگرام برای ایجاد کسب و کار و کسب درآمد استفاده می کنند، بعضی برای سرگرمی به سراغ آن می روند و بعضی هم به دنبال آموزش های مختلف به سراغ این فضای مجازی می روند.

هر سوالی که در ذهنتان باشد و به هر آموزشی که نیاز داشته باشید، از دستور پخت کیک و غذا تا نصب ویندوز، می توانید مطالب بسیار مفیدی را در اینستا بیابید.

گاهی شما نیاز دارید تا یک فیلم آموزشی یا سرگرمی و طنز را از ایسنتا دانلود کنید تا بعدا هم بتوانید ببینید و یا از طریق سایر پیام رسان ها برای دوشتانتان ارسال نمایید. در این حالت کافی است تا فیلم مورد نظر خود را دانلود نمایید و در گالری ذخیره کنید تا هر زمان که نیاز داشتید به سراغ آن بروید.

اما چگونه فیلمی را از اینستاگرام دانلود و در گالری ذخیره کنیم؟ برای پاسخگویی به این سوال، تنها کافی است تا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ذخیره پست اینستاگرام در گالری اندروید

همان گونه که در قسمت قبلی هم گفته شد یکی از بهترین و در عین حال آسان و کاربردی ترین روش ها برای ذخیره کردن عکس ها و فیلم ها در گالری گوشی استفاده از برنامه های ذخیره پست اینستاگرام در گالری است. این برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که شما تنها به کمک لینک پست مورد نظر و کپی کردن آن در اپلیکیشن مورد نظر  می توانید خیلی راحت فایل مورد نظر را برای خود در گالری در اختیار داشته باشید. برخی از برنامه هایی که در این زمینه بسیار کاربردی و مناسب هستند به شرح زیر می باشند:

اپلیکیشن Saver Reposter For Instagram

با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی عکس، ویدئو، هشتگ و متن های اینستاگرام را دانلود کنید. استفاده از این اپلیکیشن برای دخیره پست اینستاگرام در گالری آسان است و نیاز به مهارت ندارد.

اپلیکیشن Video Downloader for instagram

این اپلیکیشن به شما کمک می کند به راحتی ویدئو، ریلز و ویدئو آی جی تی وی را به راحتی از اینستاگرام دانلود کنید. این نرم افزار طرفداران چند میلیونی دارد. تنها کافی است لینک ویدئو مورد نظر خود را در این نرم افزار کپی کنید و ویدئو در گالری شما ذخیره می شود. استفاده از این نرم افزار رایگان است و به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

برنامه Repost For Instagram – Regrann

با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید. تنها با استفاده از لینک محتوا قابل دانلود و بارگذاری در تلفن همراه شما است. این اپلیکیشن رایگان است و به راحتی از گوگل استور قابل دانلود است. Regrann کیفیت عکس و ویدئو دانلود شده را کاهش نمی دهد. همانطور که می دانید اینستاگرام به قانون کپی رایت اهمیت زیادی می دهد. زمانی که بخواهید مجدد از محتوا دانلود شده استفاده کنید، برای شما به عنوان محتوای یونیک در نظر گرفته می شود.

برنامه کاربردی Quick Save

این نرم افزار یکی از سریع ترین برنامه های ذخیره پست اینستاگرام در گالری است. این نکته را در نظر داشته باشید اگر محتوا اینستاگرام شخصی سازی شده باشد، ذخیره پست اینستاگرام در گالری شما امکان پذیر نیست. در غیراینصورت می توانید به عنوان بهترین گزینه از آن استفاده کنید.

ذخیره پست اینستاگرام در گالری آیفون

در قسمت قبلی به معرفی برنامه هایی برای ذخیره پست اینستاگرام در گالری برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید پرداختیم و 4 مورد از بهترین برنامه های کاربردی در این زمینه را معرفی کردیم. با توجه به این که گوشی های آیفون کمی پیچیده تر هستند و عموما پیدا کردن نرم افزار و اپلیکیشن برای آنها به راحتی گوشی اندروید نیست. در این قسمت برای راحت تر کردن کار شما به معرفی چند برنامه کاربردی برای ذخیره پست های اینستاگرام در گوشی های آیفون و گالری آنها در گوشی های آیفون با سیستم عامل آی او اس (iOS) می پردازیم که این برنامه ها به شرح زیر هستند:

اپلیکیشن Insta Download

این نرم افزار به راحتی قابل دانلود و در دسترس است. شما می توانید به راحتی فیلم و عکس های خود را دانلود کنید بدون اینکه کیفیت آنها تغییری داشته باشد. استفاده از این نرم افزار رایگان است.

برنامه کاربردی Repost for Instagram

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه امکان ذخیره پست اینستاگرام در گالری را به شما می دهد، این ویژگی را دارد که بتوانید آنها را ری پست کنید.  استفاده از این اپلیکیشن ساده است و نیاز به آموزش و تخصص ندارد. می توانید بعد از long in  شدن در اینستاگرام به راحتی از آن استفاده کنید.

 اپلیکیشن Instagrab

مهم ترین ویژگی این نرم افزار حجم کم آن است. می توانید با استفاده از آن به صورت همزمان چند اکانت را مدیریت کنید. این نرم افزار در ios 6.0 به بالا قابل نصب است. اینستاگرب تنها برای ذخیره پست اینستاگرام در گالری کاربرد ندارد بلکه با استفاده از این نرم افزار می توانید مخاطبان مورد نظر خود را سرچ کنید و محتوای آن را بازدید کنید.

اپلیکیشن InstaSave Repost برای ذخیره پست اینستاگرام در گوشی های آیفون

این نرم افزار مسئول دانلود و ذخیره پست های اینستاگرام است. اینستا سیو برای مدیریت بیشتر اینستاگرام در کنار شما است. اپلیکیشن اینستا سیو رایگان است و امکان لایک و کامنت به همراه جستجو در هشتگ های پرطرفدار را به شما می دهد.

هر یک از این برنامه ها را میتوانید خیلی راحت و با مراجعه به اپ استور جستجو کرده و پیدا کنید و در نهایت آنها را دانلود نموده و برای نصب شان اقدام کنید. شیوه کار کردن با آنها هم مشابه نرم افزارهای اندرویدی است و تنها نیاز به یک کپی از لینک پست مورد نظر دارید تا بتوانید فیلم مورد علاقه تان را در گالری  گوشی خود در اختیار داشته باشید.

سایر روش ها برای ذخیره کردن پست اینستاگرام در گالری

علاوه بر نرم افزارهای کاربردی که در بستر سیستم عامل های مختلف قابل اجرا هستند و می توان به کمک آنها برای ذخیره پست اینستاگرام در گالری اقدام نمود سایت هایی هم به همین منظور طراحی شده اند که سازوکاری مشابه با اپلیکیشن ها دارند و خیلی راحت و تنها با در اختیار داشتن یک کپی از لینک پست مورد نظر می توانید ویدیوی مورد علاقه تان را دانلود کنید و در گالری سیو کنید. برخی از این سایت ها به شرح زیر هستند:

DownloadGram وب سایت

دانلود عکس و فیلم های اینستاگرام و ذخیره آنها در گالری به کمک وب سایت دانلود گرام به راحتی انجام می شود. نکته ای که در مورد این سایت وجود دارد این است که آی پی ایران و لوکیشن آن برای این سایت مسدود شده و می بایست از نرم افزارهایی که آی پی را عوض می کنند استفاده کنید.

استفاده از سایت Inngramer

یکی از بهترین سایت ها برای دانلود و ذخیره پست اینستاگرام در گالری است. زمانی که وارد صفحه اصلی سایت می شوید کادری به شما نشان داده می شود که از شما ایمیل و لینک دانلود میخواهد. زمانی که لینک را وارد کادر می کنید و گزینه دانلود را می زنید به راحتی فایل شما دانلود می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *