تمام نکاتی که برای خرید لامپ به آن احتیاج دارید!

استفاده از لامپ هایLED  این روزها بسیار گسترش یافته است. زیرا این لامپ ها نسل جدیدی از لامپ هستند که نسبت به مدلهای قبلی بسیار کاربردی تر هستند. لامپ های رشته ای که در چند سال گذشته بسیار کاربرد داشتند، علاوه بر اینکه میزان زیادی انرژی مصرف می کردند و قسمت اعظم انرژی را به صورت گرما از دست می دادند، دارای طول عمر کوتاهی هم بودند. بعد از این لامپ ها، نوبت به لامپ های فلورسنت و لامپ های مهتابی رسید. این دسته از لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ای دارای مزایای بیشتر و طول عمر طولانی تری بودند اما نهایتاً نوبت به لامپ های LED رسید که نسبت به تمام پیشینیان خود مزایای بیشتری داشت.

از جمله مزایای لامپ LED می توان به طول عمر طولانی، مصرف بسیار کم انرژی، روشنایی آنی، اثر حرارتی بسیار کم، قابلیت تعمیر داشتن و … اشاره کرد.

همین مزیت ها سبب شد تا استفاده از لامپ های LED با استقبال عمومی همراه باشد. همین امر سبب کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از لامپ ها گردید. به عبارت دیگر این لامپ ها دوستدار محیط زیست هستند.

هنگام خرید لامپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید عمده لامپ، یکی از مواردی است که بسیاری از سازندگان ساختمان به آن توجه دارند. زیرا خرید عمده سبب می شود تا شما علاوه بر اینکه از درسرهای خرید آسوده می شوید، بتوانید هرآنچه نیاز دارید را در یک زمان سفارش دهید و تحویل بگیرید. این به معنای صرفه جویی در انرژی و زمان است و علاوه بر آن، خرید عمده غالباً با تخفیف های قابل توجهی هم همراه است.

اما چه بخواهید به صورت عمده لامپ LED بخرید و چه به صورت تک، لازم است تا به نکات مهمی توجه داشته باشید. مهمترین این نکات عبارت اند از:

به میزان روشنایی (لومن) لامپ توجه کنید

اکثر خریداران در زمان خرید، در مورد وات مصرفی لامپ سوال می کنند. در حالی که در مورد لامپ های LED عدد مهمتر میزان روشنایی لامپ است که با واحد لومن بیان می شود. هرچقدر عدد لومن لامپ بزرگتر باشد، لامپ میزان بیشتری نوردهی دارد و می تواند فضا را روشن تر نماید. شاید جالب باشد بدانید که هزینه ای که شما برای یک لامپ پرداخت می کنید بر اساس میزان لومن آن محاسبه می شود نه بر اساس وات آن لامپ!

توجه به وات مصرفی

توان مصرفی یا همان وات یک لامپ، به شما می گوید که این لامپ تا چه میزان انرژی مصرف می کند. البته تکنولوژی به کار رفته در لامپ های LED به گونه ای است که این لامپ ها بسیار کم مصرف هستند. در هنگام خرید لامپ به این نکته هم توجه داشته باشید که وات بالاتر به معنای روشنایی بیشتر نیست!

توجه به رنگ لامپ

لامپ های LED در رنگ های متنوعی موجود می باشند و شما باید رنگ لامپ را متناسب با فضای خود انتخاب نمایید. رنگ ها در دکوراسیون بسیار تاثیرگذار هستند و انتخاب لامپی با رنگ مناسب می تواند زیبایی دکوراسیون را تا چندین برابر افزایش دهد. یکی از مزایای لامپ های LED این است که این لامپ ها در دو رنگ سفید و زرد که اکثر افراد به آنها تمایل دارند هم وجود دارد.

شرکت تولید کننده لامپ

در هنگام خرید لامپ با طیف گسترده ای از برندهای مختلف مواجه می شویم که بعضی از آنها کیفیت ساخت خوبی ندارند. اگر از این لامپ ها خریداری کرده باشید بارها شاهد سوختگی و خرابی آن بعد از مدت کوتاهی شده اید. در این شرایط شما باید مجدد هزینه کنید و یک لامپ جدید خریداری نمایید. خرید از تولید کننده های معتبر سبب می شود تا شما یک محصول باکیفیت را با قیمتی عادلانه خریداری نمایید و بتوانید سالیان سال بدون دردسر از لامپ خود استفاده نمایید. یکی از معتبرترین تولید کننده های لامپ، شرکت سیم و کابل نورلند است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

آیا فقط باید به کیفیت لامپ توجه کنیم؟

برای اینکه لامپ های شما عمر مفید و طولانی تری داشته باشند، لازم است تا به سیم کشی ساختمان هم توجه بسیار زیادی شود. یکی از مواردی که در تضمین کیفیت سیم کشی نقشی موثر دارد، کیفیت و مرغوب بودن سیم و کابل برق است. اینکه چه نوع سیم و کابلی را برای ساختمان باید انتخاب نمایید، کاملاً بستگی به شرایط ساختمان و نیاز شما دارد. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که حتما باید سیم و کابل با کیفیت انتخاب نمایید. سیم و کابل باکیفیت، طول عمر بالاتری دارند و می توانند تا مدت های طولانی برای شما کار کنند و نیاز به تعویض نداشته باشند.

هیچ کس دوست ندارد که پول یک محصول باکیفیت را بپردازد و یک محصول نامرغوب خریداری نماید، پس نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، خرید از یک فروشگاه معتبر است.

شرکت بافه سیم گلستان، یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید سیم و کابل برق است. این شرکت سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تولید سیم و کابل دارد و در زمینه تولیدات خود، تاکنون افتخارات بسیاری را کسب نموده است. سیم و کابل بافه سیم گلستان یکی از مرغوب ترین سیم و کابل های موجود در بازار است و شما با انتخاب این سیم و کابل می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین محصول را انتخاب و خریداری نموده اید.

اما آیا یک فروشگاه معتبر برای خرید عمده لامپ و خرید سیم و کابل با کیفیت وجود دارد؟ پاسخ به این سوال با اطمینان بلی است. با معرفی فروشگاه معتبر نورلند همراه ما باشید.

نورلند کجاست؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، کارخانه بافه سیم گلستان یکی از شرکت های معتبر است، این شرکت محصولات روشنایی خود را در سایت نورلند به نشانی noorland.co به فروش می رساند. شما با مراجعه به این سایت و انتخاب لامپ های موردنیازتان می توانید به صورت عمده و تک، به خرید بپردازید.

 نورلند یکی از سه شرکت برتر در زمینه تولید لامپ است. میزان روشنایی یا لومن لامپ های تولیدی نورلند، رتبه اول را در بین لامپ های تولیدی تمامی تولیدکنندگان دارد به همین دلیل از لحاظ میزان روشنایی لامپ های نورلند رتبه نخست را دارند و می توانند محیط زندگی و محل کار شما را نورانی تر نمایند.

علاوه بر این محصولات نورلند که دارای بالاترین کیفیت هستند، با مناسب ترین قیمت خدمت شما عرضه می شوند و تمامی این محصولات از ضمانت 18 ماهه برخورداند. تضمین اصالت کالا، ارسال سریع به سراسر کشور، تحویل به موقع در محل شما و مطابقت محصول با اطلاعات، ویژگی های برتر دیگری است که فروشگاه سیم و کابل نورلند برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *