بک لینک

بخش بازی در «اسنپ چت» راه اندازی شد

 بخش بازی در «اسنپ چت» راه اندازی شد

اپلیکیشن محبوب اسنپ چت بخش بازی های خود را راه اندازی کرد اسنپ چت به عنوان یکی از محبوب ترین اپ های جهان در حوزه ارتباطات اجتماعی شناخته می شود و اکنون این اپ تصمیم گرفته بخش بازی خود را راه اندازی کند.

شما می توانید بازی های اسنپ چت را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و با هم بازی کنید. برنامه جدید اسنپ چت، به نام Snap Games معرفی شده است.

شاید برای شما سوال باشد که محتوای این بازی ها دقیقا چگونه طراحی شده است. جالب است بدانید که محتوای این بازی ها مشابه با پوکمون است. یعنی شما می توانید جمعی از دوستان خود را نیز به شکل تعاملی به بازی دعوت کنید. مکانیسم این بازی نیز شباهت هایی به بازی های فیسبوکی دارد.

برای مثال در نبرد در برابر دوستان خود می توانید با کمک بیتموجی شخصیت خاص و دلخواه خود را خلق کنید و به جنگ زامبی ها بروید. بعضی از بازی ها به شما اجازه می دهد تا 28 کاراکتر را به بازی دعوت کنید و برخی دیگر نیز تنها تا 8 نفر ظرفیت دارد.

راه اندازی این قابلیت بسیار ساده است:

_برنامه اسنپ چت را بر روی گوشی خود باز کنید

_گزینه بخش راست را بکشید تا منوی چت دوستان شما ظاهر شود

_روی شخص یا یک گروه که می خواهید برای بازی دعوتشان کنید ضربه بزنید

_نماد یک راکت برای بازی ظاهر می شود روی آن نیز ضربه بزنید

_بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید

_هنگامی که شما بازی را راه اندازی می کنید، هر فردی که برای بازی انتخاب کرده اید، در صندوق ورودی پیام های اسنپ چت خود اعلان دریافت خواهد کرد و  شما می توانید بازی را با آنها شروع کنید.

_وقتی بازی را تمام کنید، روی X در پایین صفحه ضربه بزنید و سپس «ترک بازی» را لمس کنید

چطور دعوتنامه ای برای بازی می پذیرید؟

اگر دوستتان شما یک بازی را دعوت کند، روی نماد بازی ضربه بزنید تا بازی شروع شود. شما همچنین می توانید با دوستان خود در بازی از طریق متن یا Live Audio Chat چت کنید.

اگر دوستانتان از شما بخواهند بازی کنند، پیامی را در صندوق ورودی چت خود دریافت خواهید کرد. یا اگر اعلان خاصی داشته باشید، تلفن شما به شما هشدار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *