بک لینک

پرچمدار 5G سامسونگ رو نمایی خواهد شد!

پرچمدار سامسونگ رو نمایی خواهد شد!

در این مطلب به شرح جزئیات مربوط به معرفی و رونمایی از گلکسی 11 سامسونگ خواهیم پرداخت. در ادامه این مطلب کنار ما باشید.

سامسونگ قهرمان امسال خود را معرفی کرده است و حالا زمان مناسب است تا به سراغ گلکسی S11 برویم. این هندست، تا سه ماهه اول سال بعد رونمایی نخواهد شد، با این‌حال، اطلاعات جدیدی در این‌باره منتشر شده است.

شرکت، رویداد پرده‌برداری از پرچمدارن S خود را در شهر سان فرانسیسکو برگزار می‌کند. این اتفاق، در مورد گلکسی S11 هم خواهد افتاد. احتمال دارد که مراسم معرفی این اسمارتفون، برای هفته آخر بهمن برنامه‌ریزی شده باشد.

البته هنوز خیلی زود است که تاریخ دقیقی برای زمان رونمایی گلکسی S11 مشخص کرد. ضمن اینکه ما به‌اندازه کافی درباره منبع این اطلاعات مطمئن نیستم. با این‌حال، ممکن است که رویداد آنپک سامسونگ برای معرفی این هندست پرچمدار، در اواخر بهمن ماه برگزار شود.

این تایم‌فریم، با برنامه‌های سامسونگ در سال‌های گذشته همسویی دارد. در هر حالت، هفته آخر بهمن، زمانی است که انتظار داریم شرکت کره‌ای از گلکسی S11 خود رونمایی کند. البته احتمال تغییر این تاریخ وجود دارد، اما سامسونگ سری گلکسی S خود را همیشه در ماه فوریه (بهمن و اسفند) معرفی کرده است.

در حال‌حاضر، اطلاعات زیادی درباره پرچمدار جدید سامسونگ در دست نیست، اما چند ماه پیش فاش شد که این هندست، از رابط کاربری One UI 2.1 بهره خواهد برد و همچنین ممکن است مجهز به یک حافظه ۱ ترابایتی باشد. ضمنا، احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه، بدون جک هدفون در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *