بک لینک

آموزش بلاگری با چهره کارتونی

بلاگری کردن علاوه بر اینکه نیاز به هوش و استعداد دارد، باید با چاشنی خلاقیت هم آمیخته باشد. یکی از خلاقیت هایی که این روزها بلاگرها در فضاهای مجازی به خرج می دهند، کارتونی کردن چهره است. حال این بلاگرها دو دسته هستند، آنهایی که تمایلی نوارند که چهره شان دیده شود و آنهایی که این عمل را به عنوان یک نوآوری انجام می دهند.

به هر حال استفاده از چهره های کارتونی می تواند سبب جذابیت پست ها و ویدیوها و استوری های شما باشد. به همین دلیل امروز تصمیم داریم تا در رابطه با آموزش بلاگری با چهره کارتونی با شما صحبت نماییم و نکات جالب و جدیدی را در این زمینه ارائه نماییم.

اگر شما هم به عنوان یک بلاگر از پست ها و استوری های تکراری خسته شده اید و به دنبال نوآوری هستید و یا دوست دارید با چهره ای فانتزی با مخاطب برخورد داشته باشید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ساخت چهره کارتونی

چند وقتی است که فیلتر چهره کارتونی دیزنی به خصوص در اینستاگرام معروف شده و بسیاری از به اصطلاح “شاخ‌های اینستاگرام” این فیلتر را بر روی صورت خود امتحان کرده‌اند، با این فیلتر صورت شما شبیه شاهزاده‌های انیمیشن‌های دیزنی می‌شود که بسیار جذاب است.

البته این روزها تعداد زیادی فیلتر و اپلیکیشن‌ پیدا می‌شود که چهره شما را شبیه کاراکتر‌های کارتونی، یک نقاشی یا انیمه‌های شرق آسیا می‌کند. این اتفاق برای همه جذاب است، آنکه اگر بخواهند یک کاراکتر کارتونی، یک کاریکاتور یا نقاشی از چهره ما ساخته شود، چه شکلی خواهد بود.

با توجه به محبوبیت فیلترها و اپلیکیشن‌های تغییر چهره، در این مطلب دو اپلیکیشن و دو فیلتر برای تبدیل چهره به شما معرفی خواهیم کرد:

فیلتر چهره کارتونی اسنپ‌چت

دو فیلتر چهره دیزنی و انیمه مربوط به برنامه اسنپ چت هست و در حال حاضر تنها در اسنپ چت می‌توانید به این دو فیلتر دسترسی داشته باشید. به همین دلیل باید پیش از هر چیز برنامه اسنپ چت را نصب کنید. البته برای استفاده از این برنامه باید آی‌پی خود را تغییر دهید؛ زیرا اسنپ چت در ایران فیلتر است. پس از وارد شدن به برنامه و ساخت اکانت به محیط اصلی برنامه اسنپ چت راه پیدا خواهید کرد.

اصلی‌ترین قسمت برنامه اسنپ چت بخش camera یا دوربین است که همانند برنامه اینستاگرام می‌توانید در آن از خود عکس یا ویدیو گرفته و آن را به اشتراک بگذارید. دو فیلتر مد نظر ما به طور پیشفرض در برنامه اسنپ چت نصب نیستند، بنابراین در بخش دوربین باید فیلتر چهره دیزنی و انیمه را سرچ کنید.

به این منظور باید به بخش سرچ با آیکون ذره‌بین در قسمت بالا سمت چپ صفحه، درست در کنار بخش پروفایل مراجعه کنید. زمانی که آیکون سرچ را لمس می‌کنید به بخش جستجو هدایت شده و می‌توانید عبارات مد نظر را سرچ کنید. در این بخش باید عبارت Cartoon را جستجو کنید.

در موارد به نمایش در آمده لنز Cartoon و Anime Style در همان ابتدا مشخص هستند. لنز Cartoon همان فیلتر چهره دیزنی و لنز Anime Style همان فیلتر چهره انیمه است. با انتخاب هرکدام به بخش دوربین بازگشته و فیلتر مورد نظر را خواهید دید. برای گرفتن عکس، می‌توانید دکمه شاتر پایین صفحه را لمس کنید، برای گرفتن فیلم نیز باید بر روی این دکمه نگه دارید تا ویدیو ضبط شود. بعد از گرفتن فیلم و عکس می‌توانید از بخش ادیت در بالا سمت راست صفحه و لایه‌‌های دوربین (کشیدن صفحه به سمت راست و چپ) تصویر خود را ویرایش کنید.

حال لازم است تا عکس یا ویدیو خود را در خود برنامه اسنپ چت ذخیره کنید، برای این کار باید گزینه Save را در قسمت پایین سمت چپ صفحه بزنید. حال از این بخش بیرون آمده و در بخش دوربین، آیکون فایل‌های ذخیره شده کنار دکمه شاتر را بزنید. در این بخش تمام عکس‌‌ها و فیلم‌های ذخیره شده خود را خواهید دید.

از این بخش عکس و فیلم مورد نظر خود را انتخاب و از قسمت منو در بالا سمت راست صفحه، گزینه Export Snap را انتخاب کنید. در بخش بعد Camera Roll را انتخاب کنید تا عکس یا فیلم شما در گالری گوشی ذخیره شود. حال می‌توانید عکس یا فیلم خود را از بخش گالری در برنامه اینستاگرام یا تیک تاک با دیگران به اشتراک بگذارید.

برنامه ToonMe

برنامه ToonMe یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تغییر چهره و تبدیل چهره به انیمیشن یا کاریکاتور است. این برنامه دارای ده‌ها افکت برای حالت چهره کارتونی، چهره نقاشی شده، ادیت‌های حرفه‌ای و حتی تبدیل عکس به تصاویر گیف است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در این برنامه لازم نیست خودتان افکت‌ها را یکی یکی تست کنید تا شاید با ترکیب آن‌ها اتفاق خوبی بر روی تصویر شما رخ دهد، در صفحه اصلی اپلیکیشن ToonMe تمام افکت‌ها با نمونه عکس‌های بعد از اعمال فیلتر وجود دارد، به این ترتیب شما می‌توانید از بین چند ده ادیت و افکت نشان داده شده یکی را انتخاب کنید و تنها عکس خود را به برنامه بدهید، خود برنامه ادیت مورد نظر را بر روی تصویر اعمال کرده و عکس نهایی را تحویل شما می‌دهد.

در این برنامه می‌توانید بعد از اعمال ادیت یا فیلتر بر روی چهره خود، تغییرات دیگر مانند نوشتن متن و یا برخی عناصر تزئینی و نمایشی را به عکس اضافه کنید تا عکس نهایی کاملا خاص و به سلیقه خودتان باشد.

اپلیکیشن Avatoon

تا حالا از چهره خود استیکر ساخته‌اید؟ با برنامه Avatoon می‌توانید چهره خود را به شکل کارتونی درآورده و از آن استیکر بسازید. این برنامه عملکرد متفاوتی برای چهره آقایان و خانم‌ها دارد. در این برنامه باید ابتدا یک عکس از صورت خود بگیرید، البته می‌توانید از عکس‌هایی که در گالری خود دارید نیز استفاده کنید. سپس برنامه به صورت خودکار، چهره شما را کارتونی کرده و شما می‌توانید تغییرات مورد نظر را در آن اعمال کنید، سپس این تصویر با ژست‌ها و بک‌گراندهای مختلف قابلیت ذخیره سازی در گالری یا ارسال مستقیم در شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها را دارد.

شما با ساخت تعدادی از این تصاویر می‌توانید ست استیکر مخصوص خود را داشته باشید، البته برای ایجاد تغییرات در عکس و اضافه کردن لباس‌ها و اکسسوری‌های مورد نظرتان باید امتیاز بدهید، اگرهم امتیازهایتان تمام شد باید به روش‌های مختلف امتیاز به دست آورده یا امتیاز بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *