بک لینک

هوآوی P40 در فروردین رونمایی خواهد شد!

 

در ادامه ی این مطلب از جزئیات معرفی سری P40 هو آوی خواهیم گفت که قرار است به زودی تا ماه آینده رونمایی شود.

سری P40 هو آوی طبق چیزی که از پیش هم مشخص بود در اوایل سال 2020 معرفی خواهد شد، و اکنون تاریخ رسمی معرفی آن اعلام شد.مدتی پیش و طی برگزاری یک رویداد، هو آوی برای معرفی محصولات جدید، تایید که این سری هیجان انگیز از موبایل های هو آوی، در 7 فروردین ماه معرفی خواهد شد.

در شرایط فعلی بارها اخبار کذب و حقیقی و یا شایعاتی مربوط به این سری پرچمدار از هوآوی شنیده شده است. انتظار می رود که سری هواوی P40 در سه مدل از راه برسد که قوی ترین آنها پی ۴۰ پریمیوم ادیشن با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود. این ویژگی به لطف وجود لنز تله فوتوی پریسکوپی میسر شده که پای آن توسط گلکسی S20 الترا به دنیای موبایل باز شده بود.

مدل دیگر پی ۴۰ پرو است که با لنز تله فوتوی ۱۲۵ میلیمتری زوم اپتیکال ۵ برابری را به ارمغان می آورد. در کنار این لنز هم سنسورهای ۵۲ ، ۴۰ و ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته اند. در نهایت نوبت به پی ۴۰ می رسد که سنسورهای اصلی آن فرقی با مدل پرو ندارند اما زوم اپتیکال آن به ۳ برابر محدود شده است.

تمامی اعضای سری پی ۴۰ قابلیت اتصال وای فای ۶+ دارند که روی کاغذ امکان دانلود با سرعت ۱۲۰۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم می سازد. دیگر ویژگی آنها پشتیبانی از 5G دوگانه است که البته بهره بردن آن مشروط به فراهم بودن زیرساخت نسل پنجم شبکه است.

سری پی ۴۰ دیگر مانند نسل های پیش از اپ های گوگل پلی و اپ های آن، قادر به استفاده نخواهد بود و علت آن هم تحریم هایی است که علیه این شرکت از سوی آمریکا صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *