بک لینک

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی

 مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

برخی از پیشبینی ها حکایت از آن دارند که پس از انتخابات میان دوره ای ایالات متحده، شانس کاربران برای دریافت  یک قانون حفظ حریم خصوصی قوی تر افزایش پیدا می کند.

ایلان ماسک قصد دارد به زودی از برنامه های خیریه خود رونمایی کند. برنامه هایی که به نظر می رسد به عنوان بخش فرعی تونل های زیرزمینی او رونمایی خواهند شد.

دولت چین از سوی ایالات متحده متهم شده که قوانین ضد هک را زیر پا گذاشته است. اعلام این خبر، آن هم پس از برگزاری انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تا حد زیادی تامل برانگیز است.

شرکت گوگل که تا پیش از این همیشه تاکید داشت حالت تاریک مناسب استفاده همه کاربران نیست، بالاخره اعتراف کرد که این حالت می تواند بسیار مفیدتر از حالت روشن باشد.

باز نشدن پیام های اینستاگرام به خصوص زمانی که عجله دارید دایرکت خود را بررسی کنید یک کابوس جدی است. اما باز نشدن پیام های اینستاگرام علل مشخصی دارد.

شرکت سامسونگ یک طرح هوشمند و انقلابی در سر دارد. طرحی که بر اساس آن نرم افزاری برای کنترل تلویزیون با مغز شما طراحی شده است.

ویلچر استیون هاوکینگ، کیهان شناس برجسته در کنار برخی دیگر از وسایل شخصی وی به فروش رفت. این وسایل با رکوردهایی خیره کننده و قیمت هایی قابل توجه به خریداران حاضر در حراجی تقدیم شد.

نیویورک تایمز قصد دارد با همکاری شرکت گوگل اقدام به دیجیتال و مدیریت کردن بیش از 5 میلیون آرشیو عکس قدیمی کند. این حرکت با کمک هوش مصنوعی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *