بک لینک

غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار وردپرس

timthumb.php

سلام به همه ی دوستان عزیز , با یک هک وردپرس در خدمتتون هستم اموزش غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار وردپرس واقعا بعضی وقت ها لازمه این ویژگی وردپرس رو غیر فعال کنیم حالا چرا ؟ دلایل خودشو  داره مثلا فرض کنید ممکن با بروز رسانی خودکار وردپرس مشکلی پیش بیاد اعم از سازگار نبودن قالب وردپرس و افزونه در این صورت سایت کلا به هم میره و باید وردپرس رو مجددا به نسخه ی قبلی برگردونید.

غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار وردپرس

بروز رسانی خودکار وردپرس یک قابلیت بسیار خوبیه که از نسخه ی 3.7.1 به وردپرس اضافه شد ممکن وردپرس شما در نسخه ی 3.7.1 به 3.8 به صورت خودکار بروز شده باشه شاید هم خودتون بروز کردید و متوجه این مورد نشدید.

فرض کنید وردپرس شما به صورت خودکار بروز شده و مشکلاتی رو به وجود آورده حالا باید چیکار کنیم , اولین قدم نسخه ی قبلی که ازش استفاده می کدید رو دانلود کنید آموزش نصب وردپرس و آموزش بروز رسانی وردپرس به صورت دستی رو ببینید.

اما اگر نه این اتفاق برای شما نیفتاده و می خواهی این ویژگی رو غیر فعال کنید کافیه یه کار کوچولو و خیلی ساده رو انجام بدید , وارد هاست بشید و مسیر فایل های وردپرس رو جلو برید دارخل پوشه ی wp-content فایلی وجود داره به نام wp-config.php این فایل رو در حالت ویرایش باز کنید اگه کار با هاست رو بلد نیسید در بخش مدرسه ی وردپرس بخش های مربوط به نصب وردپرس رو مطالعه کنید گزینه های موجود اونجا توضیح داده شده.

خوب فایل wp-config.php رو در حالت ویرایش که باز کردید کد زیر رو به انتهای کدهای داخل آن اضافه کنید و فایل رو ذخیره کنید.

1
define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

خسته نباشید کار تمومه دیگه وردپرس به صورت خودکار بروز رسانی نمیشه.

امیدوارم مفید واقع بشه براتون , بهترین ها باشید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *