بک لینک

رونمایی از مدلهای متفاوت از ZenFone 3 ایسوس

رونمایی از مدلهای متفاوت از ZenFone 3 ایسوس

پیش از آنکه گوشی‌های مذکور وارد بازار شوند، توسط کارمندان ایسوس مورد آزمایش قرار می‌گیرند. منابع آگاه می‌گویند هم‌اکنون دو مدل از گوشی هوشمند ZenFone 3 در شرکت ایسوس آزمایش می‌شود و مرکز استانداردسازی GFXBench هم آنها را در اختیار گرفته است.شرکت ایسوس سال گذشته مدل‌های مختلف از گوشی هوشمند  ZenFone  2 را عرضه کرد و پیش‌بینی می‌شود که در سال 2016 هم روند مشابه برای گوشی جدید این شرکت دنبال شود. البته این بار گفته شده است که برای گوشی هوشمند ZenFone 3 مدل‌های محدودتری عرضه می‌شوند و منابع آگاه توضیح دادند که قرار است این مدل‌ها بین ماه‌های مه ‌و ژوئن ۲۰۱۶ به‌صورت رسمی معرفی شوند.

این گوشی هوشمند نیز پردازنده Snapdragon 650، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 0/ 6 را در خود جا داده است.

پیش از آنکه گوشی‌های مذکور وارد بازار شوند، توسط کارمندان ایسوس مورد آزمایش قرار می‌گیرند. منابع آگاه می‌گویند هم‌اکنون دو مدل از گوشی هوشمند ZenFone 3 در شرکت ایسوس آزمایش می‌شود و مرکز استانداردسازی GFXBench هم آنها را در اختیار گرفته است.

مدل اول Z010D نام دارد که برای آن نمایشگر 9/ 5 اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات این محصول می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده Snapdragon 615، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 0/ 6 اشاره کرد. مدل دیگر این محصول Z012D نام دارد که شامل نمایشگر 5/ 5 اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می‌شود. این گوشی هوشمند نیز پردازنده Snapdragon 650، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 0/ 6 را در خود جا داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *