بک لینک

رونمایی از لنوو A7000، تلفنی با صدای Dolby Atmos!

Lenovo-A7000۱

لنوو امروز یک تلفن شگفت‌انگیز دیگر از سری Vibe Shot را معرفی کرد؛ گوشی مقرون به صرفه A7000 که برای ما، به‌قول‌معروف سورپرایزهایی دارد.
آیا چیزی در مورد Dolby atmos شنیده‌اید؟ تلفن A7000 از این تکنولوژی صوتی برخوردار بوده و ظاهرا اولین اسمارتفون مجهز به این سیستم جدید صدای دالبی نیز است.
آنطور که لنوو می گوید؛کاربران، با استفاده از هدفون، بلافاصله متوجه تفاوت های صدای دالبی خواهند شد. صدای مردم، مکان‌ها، اشیا و موزیک شفاف‌تر می‌شود و با وضوح، قدرت و عمق حیرت انگیز، در تمام جهت‌ها از جمله بالای سر حرکت می‌کند. صداها و نویز‌ها محدوده گسترده‌تری از رنجهای پایین و بالا را با بهترین جزئیات دارند .
همچنین این تکنولوژی، پخش انواع محتوای مولتی‌مدیا را با حجم صدای بیشتری امکان‌پذیر می‌کند.
مهمترین مشخصات لنوو A7000 به شرح زیر است:
یک صفحه نمایش درخشان ۵/۵ اینچی با وضوح اچ‌دی و زاویه دید گسترده، یک پردازنده هشت‌هسته‌ای Mediatek، دو گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه‌داخلی، همراه با شیار کارت حافظه میکرو‌اس‌دی.
از آنجایی که این گوشی دوسیم کارته است؛ دو شیار سیم‌کارت دارد و از تکنولوژی نسل چهارم LTE نیز پشتیبانی می‌کند.
عکسبرداری این دستگاه توسط یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی‌ با دو فلاش LED و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی انجام می‌شود.
لنوو یک باتری یون‌لیتیم با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعت را در بدنه‌ باریک ۷/۹ میلی‌متری رنگارنگ از جنس پلی‌کربنات این گوشی ۵/۵ اینچی جای داده، به نحوی که وزن آن از ۱۴۰ گرم بیشتر نشده و این یک دستاورد خوب است.
به هرحال این کمپانی یک گوشی خوب را تولید کرده است که با قیمت خرده‌فروشی ۱۷۰ دلار، کمتر از یک ماه دیگر در تمامی فروشگاه‌های محصولات لنوو عرضه می‌شود. عکس‌هایی از این دستگاه را می‌بینیم:

Lenovo-A7000۶ Lenovo-A7000۳ Lenovo-A7000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *