بک لینک

ایده های تولید محتوا برای پیج بدلیجات‎

پیج های اینستاگرامی در همه زمینه ها مشغول فعالیت هستند و با اندکی تلاش ادمین ها و تولید محتوای متفاوت می توانند در هر زمینه ای پیشرفت های قابل توجهی داشته باشند و سودهای خوبی را نصیب صاحبان خود نمایند.

یکی از زمینه های فعالیت بسیاری از پیج های فروش محصول در اینستاگرام، پیج های فروش بدلیجات هستند. زیرا بدلیجات در بین خانم ها و دختر خانم ها طرفداران بسیاری دارد و چندان دور از انتظار نیست که این پیج ها فالورهای فعال داشته باشند.

اما برای به حداکثر رساندن فروش در هر زمینه ای و جذب فالورهای جدید که مشتریال بالفعل هم هستند، لازم است تا ایده هایی خوب و مفید برای تولید محتوا داشت. به همین دلیل امروز تصمیم داریم تا در ارتباط با ایده های تولید محتوا برای پیج بدلیجات‎ صحبت کنیم. شما هم اگر صاحب چنین پیجی هستید و یا به تازگی می خواهید شروع به کار کنید در ادامه این متن همراه ما باشید و فراموش نکنید که تنها با کسب آموزش و یادگیری نکات مفید می توان به موفقیت رسید.

چگونه می توانیم به کمک اینستاگرام کسب و کارمان در زمینه ی زیورآلات را شروع کنیم؟

در حال حاضر شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی را در زندگی های ما بازی می کنند و علاوه بر اینکه نقش یک تفریح و سرگرمی را برعهده دارند به عنوان یک منبع برای کسب درآمد و نیز توسعه و گسترش کسب و کارها هم مورد استفاده قرار میگیرند. در حال حاضر اینستاگرام به علت ماهیت اشتراک گذاری تصویری که در اختیار دارد مناسب ترین پلتفرم موجود برای تبلیغات و ارائه ی محصولات است. به عنوان فردی که در زمینه ی زیورآلات فعال است حال می خواهد در مینه ی ساخت آنها باشد فروش شما می توانید خیلی راحت از پتانسیل های موجود برای این اپلیکیشن استفاده نموده و کسب و کار خود را آغاز کرده و یا توسعه دهید.

اگر در کار درست کردن این زیورآلات هستید بهتر است ابتدا این کار را به خوبی فرا بگیرید و بر آن مسلط شوید که برای این کار مراجع مختلفی نظیر کلاس های حضوری، یوتیوب و سایر مواردی از این دست را در اختیار دارید. پس از این که کاملا به کار خود احاطه پیدا کردید نوبت به تولید محصولات می رسد. سعی کنید برای محصولات خود آنهایی را انتخاب کنید که ترند روز هستند و طرفداران بیشتری دارند. بعد از این که نوع محصولات خود را انتخاب کردید نوبت به عکاسی از آنها می رسد.

این امر بسیار مهم بوده و در صورتی که عکسی که میگیرید جذاب و چشم نواز نباشد کل زحمت هایی که برای تهیه و تولید محصول خود کشیده اید به هدر می رود چرا که تنها ویترینی که در اختیار مشتری می گذارید همین عکس های شما هستند. حال که شما صفحه ای در این پلتفرم دارید لازم است تا به کمک ایده برای پیج اینستاگرام زیورآلات صفحه تان را رونق بخشیده و تعداد دنبال کننده های خود را افزایش دهید. در ادامه می خواهیم بیشتر به این موضوع بپردازیم، با ما همراه باشید.

ایده های تولید محتوا

1. پیش از تولید محتوا، مخاطب خود را بشناسید

شناسایی مخاطبان باید هسته استراتژی محتوایی شما باشد. حتما در خصوص پرسونای مشتری شنیده‌اید. شما باید کاملا بدانید محتوای خود را برای چه کسی می‌نویسید. پرسونای مشتری یعنی، یک تصویر خیالی از یکی از مشتریان با پیش‌زمینه‌ای خاص بسازید. او باید اهداف شخصی، بلندپروازی و مشکلات خاص خود را در مسائل روزمره داشته باشد. وقتی چنین پرسوناهایی در ذهن خود داشته باشید، بهتر می‌توانید محتوای خلاقانه برایشان بسازید.

2. تنوع در نوشتن محتوا داشته باشید

یک نوع خاص از محتوا را مدام انتشار ندهید. تکراری بودن محتوا برای مخاطب دافعه ایجاد می‌کند. تحقیقات نشان داده، فرقی نمی‌کند چه نوع سایتی هستید، مخاطب به دنبال تنوع است.

علاوه بر تنوع در پیامی که منتشر می‌کنید، در نوع محتوا نیز تنوع ایجاد کنید؛ انواع مختلفی از محتوا شامل مقاله، ویدئو، پادکست و اینفوگرافی تولید کنید. ترکیبی از انواع محتوا را به کار ببرید تا مخاطب را بیشتر به خود جذب کنید. علاوه بر اینکه پیام محتوا برای مخاطب باید جذاب باشد، تنوع و نوع انتقال پیام نیز اهمیت دارد.

3. ساده بنویسید

گرچه این واقعیت را قبول داریم که مخاطبان ما افراد باهوشی هستند، اما سعی کنید تا جای ممکن متن‌های شما ساده و قابل فهم باشند. هیچکس تحمل خواندن متن‌های سنگین را ندارد. محتوایی بنویسید که هم راحت‌تر خوانده شود و هم راحت‌تر فهمیده شود.

4. مخاطب را بخندانید

کمی طنز چاشنی کار خود کنید، مخاطبان بیشتر دوست خواهند داشت. آخرین محتوای خلاقانه‌ای که با دوستان، فامیل یا همکاران خود به اشتراک گذاشتید را به خاطر می‌آورید؟ بیشتر ما مطالبی که در فضای آنلاین دیده‌ایم و ما را خندانده به یاد می‌آوریم و معمولا اینگونه مطالب را سریعا به اشتراک می‌گذاریم.

شاید فکر کنید محتوای شما متناسب با طنز و شوخی نیست، اما با شما شرط می‌بندم حتما محتوایی می‌توانید پیدا کنید که لحظات کوتاهی لبخند به لب بیاورد. همه مشاغل B2B می‌توانند کمی طنز چاشنی کار خود کنند. تنها کافی است زمان نوشتن محتوا کمی شوخ طبعی خود را وارد کار کنید. افراد مطالبی که آنها را به خنده می‌اندازد، بیشتر به اشتراک می‌گذارند.

5. محتوای خلاقانه خود را دلی بنویسید

چیزی که در به اشتراک گذاشتن یا نگذاشتن یک محتوا تاثیرگذار است، این است که آیا آن مطلب ما را از لحاظ احساسی تحت‌تاثیر قرار داده است، یا خیر. وقتی مطلبی ما را غمگین، عصبانی و مغرور می‌کند یا دیگر احساسات را در ما برمی‌انگیزد، می‌خواهیم آن را برای دیگران ارسال کنیم تا آنها نیز این احساسات را تجربه کنند.

اما نباید مخاطبان خود را در برانگیختن احساساتشان، فریب دهید. در تولید محتوای خلاقانه ، باید متن شما اصیل باشد. بهترین راه برای برانگیختن احساسات مخاطب این است که بر موضوعاتی که احساسات قوی نسبت به آن دارید، تمرکز کنید و به آن احساسات کانال بزنید. اگر خودتان بابت موضوعی خیلی متاثر شده باشید، مخاطب نیز کنجکاو می‌شود که چرا نسبت به این موضوع چنین احساسی دارید و تمام تلاش خود را می‌کند تا علت را بفهمد. پس از درک آن، آنها نیز چنین احساسات قوی پیدا خواهند کرد.

6. خواننده را در اولویت قرار دهید

محتوا را برای چه کسی می‌نویسید؟ چه کسی را می‌خواهید جذب کنید؟

گاهی در تولید محتوا، می‌خواهیم به گونه‌ای باشد که برای وبسایت خود بهتر می‌دانیم. می‌خواهیم همه چیز به شکل ویژه‌ای باشد تا بیشتر به چشم بیاید. اما باید مخاطب را در اولویت قرار دهید و بقیه چیزها در وهله‌های بعدی اهمیت قرار داشته باشند.

شما محتوا را برای مخاطب می‌نویسید، پس اگر نتوانید نظر او را جلب کنید و نیازهایش را پاسخ دهید، احتمالا او را از دست خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *