بک لینک

۷ تغییر مهم اینستاگرام در سال ۲۰۲۲

اینستاگرام این روزها یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین فضاهای مجازی در ایران شده است. به گونه ای که بسیاری از افراد و کسب و کارها در محیط اینستاگرام مشغول فعالیت هستند و از این طریق توانسته اند خود و یا کسب و کار و برند خود را به دیگران بشناسانند و موفقیت ها و درآمدهای بسیار بالایی را کسب نمایند.

اما اینستاگرام یک مضای مجازی راکد نیست و دائما در حال تکامل است و الگوریتم های بسیاری دارد که اینستاگرام را در زمینه بهتر شدن هدایت می کنند. اگر شما هم در اینستاگرام صاحب بیزینس هستید و یا یک بلاگر و اینفلوئنسر هستید، لازم است تا دائما همراه با الگوریتم های اینستاگرام تغییر نمایید و خود را با آنها آداپته نمایید تا از کسب و کار خود بازنمانید و از ماشین حرکت اینستاگرام جا نمایید.

طبق بررسی های انجام شده اینستاگرام در سال 2022 هفت تغییر مهم و اساسی خواهد داشت که شما برای ادامه موفقیت خود و یا کسب موفقیت های جدید باید با این هفت تغییر آشنا شوید و متناسب با آنها فعالیت های خود را هم تغییر دهید. برای آشنایی با این تغییرات همراه ما باشید.

7 تغییر مهم اینستاگرام

1- پیجی که درگیری بالا داشته باشه میشه پادشاه

در سال 2021 الویت الگوریتم های اینستا این بود که پیج هایی که تازه تاسیس بودند، بیشتر در معرض دید کاربران قرار می داد. اما در سال 2022 دقیقاً عکس این موضوعه. یعنی پیج هایی که درگیری بالاتری دارند، پست های بیشتری می ذارن، کاربران بیشتری را با خود همراه می کنند و لایک و کامنت و سیو بیشتری دارند، بیشتر دیده می شوند.

پس در قدم اول باید محتواهایی تولید کنید که بتونه کاربر را با خود همراه کنه و نظرش رو جلب کنه.

2- باید مستمر کار کنی

در الگوریتم سال 2021 اگر یک مدت نبودی و بعد از مدتها با یه پست و یا استوری میومدی، بسیار دیده میشدی و مورد استقبال قرار می گرفتی. اما در سال 2022 الویت با اونهاییه که مستمر کار می کنن. یعنی مرتب پست می زارن، مرتب استوری می زارن و فعالیتشون رو متوقف نمی کنن. پس هر چقدر تا الان رو برنامه نبودی، از این به بعد باید رو برنامه کار کنی،روزهای خاصی رو مشخص کن و در اون روزها پست بزار، استوری هم هر روز باید بری

3- به ریلز خیلی توجه کن

این تغییر جز مهمترین تغییراته و مربوط به ریلز هستش. ریلز برای آندروید پولی هستش ولی برای آیفون به راحتی نصب میشه و قابل استفاده هستش. پس همین الان ریلز رو برای گوشی آیفونت دانلود کن و آموزش های لازم رو کسب کن و بچسب به ریلز. خیلی از افراد تمام فالورهای خود حتی بیشتر از 30k رو از ریلز گرفتن. اگر گوشی آیفون نداری، در قدم اول به دنبال تهیه یک گوشی آیفون باش

4- اهمیت کامنت مارکتینگ

هم فالورهاتون رو به کامنت گذاشتن ترغیب کنین و هم در پیج های مرتبط، کامنت بزار تا فالور و کامنت جذب کنی. اما کامنت گدایی که ترو خدا من رو لایک کنین و برام کامنت بزارین اصلا خوب و پسندیده نیست.

5- کپشن خیلی مهم می شود

در ورژن جدید الگوریتم اینستا، کپشن و هشتگ اهمیت بسیار زیادی پیدا میکنه و باید مطابق یک متن بلاگی، یک متن کوتاه و جذاب بنویسی در حقیقت یک میکرو بلاگ تولید کنی و از اهمیت هشتگ هم غافل نشو

6- توجه به استیکر استوری

امسال تعامل نداشته باشی، نشون داده نمیشی. لایک استوری به زودی اضافه خواهد شد و لایک استوری و استیکر استوری و ریپلای استوری اهمیت بسیار زیادی پیدا میکنه. و در دیده شدن استوری نقش بسیار موثری داره

7- اینستاگرام به سمت محتوای مفید میره

ایسنتاگرام به سمت پست ها و عکس نوشته هایی می ره که حاوی اطلاعات مفید و آموزنده باشه و از محتواهای صرفاً سرگرمی داره فاصله می گیره. پس باید اطلاعات مفید رو از طریق نوشته ها به پست هاتون اضافه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *