بک لینک

می 10 شیائومی تنها در 35 دقیقه شارژ می شود!

می 10 شیائومی تنها در 35 دقیقه شارژ می شود!

در این مطلب به جزئیات باتری می 10 شیائومی می پردازیم. یکی از افشاگران اعلام کرده که پر کردن باتری می 10 شیائومی تنها و تنها چیزی حدود 35 دقیقه طول می کشد.

سری می 10 جدید شیائمی برای معارفه ی چهره ی جدید شیائومی روانه ی بازار خواهد شد. می 10 احتمالا شامل دو نسخه معمولی و پرو می شود. یکی از افشاگران به ظاهر موثق اعلام کرده است که باتری می 10 به صورذت کامل در 35 دقیقه شارژ خواهد شد.

آنطور که این افشاگر می گوید شیائومی برای دستیابی به این سرعت بالا فناوری شارژ سریع را بهینه سازی کرده و گوشی مورد بحث قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۵۰ واتی است. وی حتی مدعی شده که کمپانی چینی در حال توسعه شارژ سریع بی سیم با توان مشابه است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ از راه می رسد. هرچند بخش زیادی از توان در مدل بی سیم به هدر می رود اما ۵۰ آنقدر زیاد است که در زمانی بسیار کوتاه شارژ باتری را کاملا تامین می کند.

شیائومی می ۱۰ محتمل است که در اوایل سال ۲۰۲۰ و با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی خواهد شد.

ماه گذشته یکی از موبایل های این شرکت در سازمان های ناظر چینی تایید شد که از شارژ ۶۶ واتی (۱۱ ولت ۶ آمپر) پشتیبانی می کند. در حال حاضر اوپو رینو ایس عنوان سریعترین شارژ در دنیای موبایل را به خود اختصاص داده چرا که باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی آن با تکیه بر شارژر ۶۵ واتی در ۲۸ دقیقه به صورت کامل شارژ می شود.

یکی از فناوری هایی که انتظار می رود سال آینده شیائومی معرفی کند شارژ فیوژن است. به کمک این فناوری می توان گوشی را همزمان به شکل بی سیم و با آداپتور شارژ کرد تا مدت زمان شارژ از همیشه کمتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *