بک لینک

محصول جدید هوآوی، دارای حسگر اثر انگشت نامرئی خواهد بود

چند ماه پیش، تصاویری در سایت‌های خبری درز کرد که نشان می‌داد هوآوی نیز به مثابه رقبایش، قصد دارد تا برای یکی از محصولات خود نسخه مینی یا Compact را عرضه کند؛ اما به زودی مشخص شد که آن محصول قرار است از سوی یکی از کمپانی‌های چینی وارد بازار شود!

این موضوع مسکوت مانده بود تا اینکه شب گذشته اخباری از تولید محصول جدید هوآوی با نام Mate7 Compact بر روی خروجی سایت‌های خبری قرار گرفت. این تصاویر که در کشور چین ثبت شده است، نشان می‌دهد ما با نسخه کوچک شده Mate 7 روبرو هستیم و نام آن Mate7 Mini خواهد بود.

در تصویر زیر، محصول کوچک شده هوآوی را در سمت چپ می‌بینید که از طراحی شبیه جد خود بهره می‌برد؛ اما تصویر دوم نشان از یک حسگر نامرئی در پشت دستگاه دارد که به احتمال بسیار قوی سنسور اثر انگشت است. هیچ محدوده خاصی برای لمس این حسگر توسط هوآوی مشخص نشده است و کافی‌ست تا انگشت خود را زیر فلش LED قرار دهید.

gsmarena_0024 gsmarena_0019

با توجه به اینکه از تصاویر فوق نمی‌توان به ویژگی‌های این محصول پی برد، به نظر می‌رسد هوآوی سایز صفحه نمایش این دستگاه را 4.7 اینچی قرار داده است. فعلا سایر مشخصات این مینی اسمارت فون در حد یک راز بوده و هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است؛ اما با کمی حدس می‌توان به این نتیجه رسید که هوآوی قصد دارد تا همانند رقیب ژاپنی‌اش یعنی سونی، یک نسخه کاملا شبیه منتها با سایز کوچک‌تر را وارد بازار کند. محصولی همانند کامپکتهای سونی!

البته این موضوع را نیز باید ذکر کرد که شاید هوآوی بخواهد همانند اچ‌تی‌سی و سامسونگ نسخه Mini پرچم‌داران خود را با سایز کوچک‌تر وارد بازار کند!

آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *