بک لینک

لایو اینستاگرام در نسخه وب

لایو نسخه وب اینستاگرام

در ادامه ی این خبر در خصوص افزوده شدن قابلیت پخش لایو های اینستاگرام در نسخه ی وب اینستاگرام خواهیم گفت. این کمپانی اخیرا تصمیم دارد تا ویژگی های مشترک بیشتری میان نسخه های مختلف خود ایجاد نماید.

نسخه ی وب اینستاگرام پیش از این قابلیت مشاهده ی لایو ها را به کاربران خود نمی داد اما اکنون این قابلیت به مجموعه قابلیت های نسخه ی وب اینستاگرام در حال اضافه شدن است. این کمپانی پس از آزمایش محدود ارسال پیام‌های شخصی بر بستر مرورگرها، در هفته ی جاری به شکل رسمی این ویژگی را برای کلیه ی کاربران فعال کرد. حال اینستاگرام قصد دارد تا قابلیت پخش لایو ها را نیز به نسخه ی وب خود بیفزاید.

همزمان با خانه‌نشین شده مردم در پی شیوع کرونا، استفاده از لایو اینستاگرام نیز افزایش شدیدی داشته و اکثر هنرمندان و ورزشکاران به کمک این قابلیت با طرفداران خود در ارتباط هستند. با این حال لایو‌های نسبتا طولانی باعث می‌شود تا کاربر نتواند به راحتی آن‌ها را تماشا کند. اینستاگرام با علم بر این موضوع، تصمیم گرفته انحصاری بودن لایو را از پلتفرم‌های موبایل خارج کرده و آن را بر بستر وب هم ارائه کند.

از این پس می‌توانید لایو‌های اینستاگرامی طولانی را به کمک لپ تاپ خود مشاهده کنید؛‌ کاری که مشخصا هم به سلامت باتری گوشی و هم مفاصل دستتان کمک شایانی خواهد کرد. نکته دیگری که باعث می‌شود لایو بر بستر وب محبوبیت بالاتری کسب کند، کامنت‌ها هستند. در صورتی که دو نفر با یکدیگر در لایو شرکت کنند، تصویر شخصی که در پایین نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود، همواره با سیل عظیمی از کامنت‌ها پوشیده شده که تجربه نچندان دلچسبی را برای بیننده به ارمغان می‌آورد.

البته شرایط و وضعیت برای سایر پلتفرم ها متفاوت است. از آن جایی که نمایشگر‌های لپ تاپ و دسکتاپ بسیار بزرگتر از گوشی‌های هوشمند هستند، اینستاگرام می‌تواند کامنت‌ها را در کنار تصویر زنده به نمایش بگذارد تا تصویر میزبان به شکل کامل نشان داده شود. با این حال اگر مشکلاتی که پیشتر گفتیم شما را از تماشای لایو‌های اینستاگرام دلسرد می‌کرد، اکنون می‌توانید با خیال راحت بر بستر وب به تماشای آن‌ها بنشینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *