بک لینک

ساعت های تیتانیومی و سرامیکی سری جدید اپل!

ساعت های تیتانیومی و سرامیکی سری جدید اپل!

وب سایت iHelp تصاویری را منتشر کرده که نشان می دهد مدل های جدید ساعت هوشمند اپل نیز در راه هستند. در این مجموعه تصاویر مشاهده می شود که این شرکت از یک اپل واچ سرامیکی جدید و همینطور یک نسخه تیتانیومی آن رونمایی خواهد کرد.

لازم به ذکر است اپل قبلا نیز ساعت هایی با قاب سرامیکی را ارائه کرده بود. اما این نوع ساعت های هوشمند در سری ۴ عرضه نشده بود. از سوی دیگر ساعت هوشمند تیتانیومی نیز بسیار جالب است زیرا قبلا اپل از این ماده در قاب ساعت هایش استفاده نکرده است.

این تصاویر نشان می دهند ساعت ها نمایشگری ۴۴ میلی متری خواهند داشت. اما این وب سایت برزیلی تصاویری از یک ساعت با نمایشگر ۴۰ میلیمتری نیز رصد کرده است.

ساعت های تیتانیومی و سرامیکی سری جدید اپل!

بنابراین به نظر می رسد شاسی ساعت های جدید مانند سری ۴ ساعت های هوشمند اپل خواهد بود. مینگ چی کو یکی از تحلیلگران دارای اعتبار محصولات اپل در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرده بود اپل یک ساعت هوشمند سرامیکی عرضه می کند.

اپل به غیر از «اپل کارت»، تاکنون در هیچ یک از محصولات اخیر خود از تیتانیوم استفاده نکرده است. هنوز معلوم نیست که آیا قاب های فولادی جایگزین تیتانیوم می شوند یا خیر. اکنون سوال اینجا است که آیا این ساعت های هوشمند سری ۵ نسبت به گذشته تفاوت های مشهودی دارند یا خبر

از سوی شرکت اپل مقرر است ساعت های هوشمند سری ۵ اپل ماه آینده رونمایی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *