بک لینک

ریلز در اینستاگرام چیست و چه ایده هایی می توان در ساخت ریلز به کار برد؟‎

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار است. این پیام رسان دارای قابلیت های بیشماری است که استفاده از آن را شیرین و محبوب ساخته است. به گونه ای که کاربران اینستاگرامی از ایده های کسب درآمد گرفته تا تفریح و سرگرمی، می توانند از آن استفاده کنند. یکی از ایده های جدید اینستاگرام ریلز (reels instagram) است.

با استفاده از ریلز، کاربران می توانند محتواهای ویدیویی درست کنند که در حین کوتاه بودن بسیار هم جذاب هستند و سپس این ویدیوها را با فالورهای خود به اشتراک بگذارند. ریلز ایسنتاگرام بسیار جذاب است و می تواند به افزایش فالور پیج ها کمک کند و افزایش فالور یعنی افزایش درآمد. پس اگر به دنبال ایده های ناب در ساخت ریلز هستید و یا می خواهید فالور خود را افزایش دهید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ریلز اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام در تلاش است تا محبوب ترین ویژگی های TikTok را تکرار کند به همین دلیل ویژگی های جدیدی برای کاربران خود ایجاد کرده است. یکی از این ویژگی ها ریلز(Reels) است که راهی برای رشدصفحه شما در اینستاگرام است. ریلز روشی جدید برای ضبط کلیپ های 15 تا 30 ثانیه ای تنظیم شده با موسیقی دراینستاگرام است که می توان آنها را در Stories ، Explore Feed و تب Reels در نمایه کاربر به اشتراک گذاشت.

ایده های ساخت ریلیز

  • استفاده از موسیقی ها و صداهای ترند شده و محبوب

اگر با قابلیت های ریلز اینستاگرام آشنا باشید، حتما می دانید که یکی از این قابلیت ها امکان افزودن صدا یا موسیقی پس زمینه به ویدئو است.

کار دیگری که برای افزیش بازدید ریلز اینستاگرام می توانید انجام دهید استفاده از صداها و موسیقی های ترند شده و محبوب است.

اگر موسیقی بخصوصی میان کاربران اینستاگرام محبوب شود و شنونده های زیادی پیدا کند، الگوریتم اینستاگرام به طور خودکار ویدئویی هایی را که در آنها از این موسیقی ها استفاده شده است، به کاربران پیشنهاد می کند و برایشان در فید (Feed) قرار می دهد که ببینند. استفاده از این موسیقی های محبوب شانس دیده شدن ریلزهای شما را نیز بیشتر خواهد کرد.

برای آنکه موسیقی های محبوب و ترند شده را پیدا کنید، ریلزهای کاربران دیگر را بررسی کنید و ببینید آنهایی که بیشترین بازدید را داشته اند، از کدام موسیقی یا صدا برای پس زمینه ویدئو استفاده کرده اند.

  •  استفاده از هشتگ های مرتبط برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام

از آنجا که ریلز اینستاگرام به تازگی به این اپلیکیشن افزوده شده است و هنوز بینش کافی راجع به آن وجود ندارد، استفاده از هشتگ ها یک روش عالی و کاربردی برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام و شناساندن محتوای تولیدشده به الگوریتم اینستاگرام خواهد بود.

هشتگ هایی که به ریلزها اضافه می شوند تا حدود زیادی نقش سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت ها را ایفا می کنند. الگوریتم اینستاگرام هشتگ هایی را که استفاده کرده اید تحلیل می کند و بر اساس نتایج این بررسی ویدئوی شما را به کاربران مرتبط پیشنهاد می کند.

  • نشان‌دادن پشت صحنه

پشت صحنه‌ها همیشه برای مردم جذاب هستند؛ بنابراین شما هم می‌توانید از این ایده برای ساخت ریلزهای جذاب و پربازدید استفاده کنید. قسمت‌هایی از پشت صحنه‌ی فعالیت‌های خود را انتخاب کنید و یک ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای جذاب در رابطه با آن بسازید. می‌توانید با استفاده از یک موزیک مرتبط و هیجان‌انگیز، بر زیبایی محتوای خود بیفزایید و توجه شمار بیشتری از مخاطبان را به آن جلب کنید.

  • به‌اشتراک‌گذاشتن قبل و بعد

نمایش قبل و بعد از انجام یک کار، از دیگر ایده‌های بسیار جذابی است که بیشتر کاربران را به خود جلب می‌کند. یک سوژه‌ی مرتبط با کار خود انتخاب کنید و قبل و بعد از انجام تغییرات مورد نظر در رابطه با آن را به‌صورت یک محتوای ویدئویی کوتاه، با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

  • نکته و ترفند بگویید

ارائه‌ی نکات مثبت و آموزنده در هر زمینه‌ای، همواره با استقبال بالای مخاطبان روبرو بوده است؛ بنابراین شما هم می‌توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید و در یک ویدئوی خلاق و جذاب، نکات و ترفندهایی را که مخاطبان‌تان نیاز دارند، به آنان معرفی کنید.

  • چالش‌ها را دنبال کنید

یکی دیگر از ایده‌های بسیار جذاب و پرطرفدار برای ساخت ریلز اینستاگرام، استفاده از چالش‌هایی است که هر چند وقت یک‌بار در دنیای مجازی ترند می‌شوند. توصیه می‌کنیم، برندها و مشاغل محبوب را دنبال کنید و شما هم در چالش‌هایی که آن‌ها انجام می‌دهند، شرکت کنید.

  • آموزش دهید

محتواهای آموزشی از جمله محبوب‌ترین محتواها در هر پلتفرمی به‌شمار می‌روند؛ بنابراین شما هم بهتر است با تهیه‌ی یک ویدیوی کوتاه، آموزشی متناسب با کار و علاقه‌ی مخاطبان خود، در اختیار این افراد قرار دهید.

  • معرفی محصولات و خدمات

ریلز اینستاگرام، یکی از بهترین سرویس‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید به جذاب‌ترین شکل ممکن، خدمات و محصولات خود را به مخاطبان‌تان معرفی کنید. قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فردی که این سرویس به شما عرضه می‌کند، این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهند که بتوانید نظر مثبت مخاطبان را بیش از پیش به سمت خود و برندتان جلب کنید.

  • محتوای کاربر ساز

انتشار محتوای کاربرساز در قالب ریلز، یکی از بهترین راه‌هایی است که با ایجاد صمیمیت بیشتر میان شما و مخاطبان، سبب بالا‌رفتن تعامل آن‌ها با شما خواهد شد.

  • جنبه‌های مختلف را نشان دهید

ایده‌ی دیگری که با استفاده از آن می‌توانید ویدئوهای ریلز جذاب در اینستاگرام بسازید، نشان‌دادن راه‌های مختلف استفاده از یک محصول است. شما می‌توانید یکی از محصولات خود را انتخاب کنید و روش‌های مختلف استفاده از آن را در قالب یک ویدیو کوتاه، به مخاطبان خود آموزش دهید.

  • آنباکسینگ کنید

آنباکسینگ‌ یا همان جعبه‌گشایی، یکی از محبوب‌ترین کارهایی است که این روزها بلاگرها و اینفلوئنسرهای موفق در اینستاگرام انجام می‌دهند. شما هم می‌توانید با ساخت یک ریلز آنباکسینگ، توجه شمار زیادی از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کنید.

  • ویدئوی پرسش و پاسخ

سوالات پرتکرار مخاطبان خود را بخوانید و با استفاده از قابلیت ریلز اینستاگرام، یک ویدئوی جذاب برای داسخ‌دادن به این سوالات تهیه کنید.

نکته پایانی

اینستاگرام با ارائه‌ی سرویس ریلز توانسته به نیازهای طیف وسیعی از کاربران خود پاسخ داده و شمار مخاطبان خود را در سراسر دنیا افزایش دهد. شما نیز می‌توانید با استفاده از این قابلیت و آگاهی از بهترین زمان پست‌گذاشتن در اینستاگرام، محتواهای خود را در معرض دید تعداد بیشتری از کاربران قرار داده و موفقیت خود را در این پلتفرم جذاب، تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *