بک لینک

تفاوت های هدینگ h1 و تیتر سئو و عنوان محتوا چیست؟

تفاوت های هدینگ h1 و تیتر سئو و عنوان محتوا چیست؟

هنگامی که یک محتوا را آماده ی انتشار در وبسایت خود می کنیم باید عنوانی جذاب را برای آن برگزینیم. علاوه بر عنوان محتوا در افزونه ی یوئاست بخشی به نام عنوان سئو نیز وجود دارد. تا اینجا ما با دو عنوان رو به رو هستیم و افزون بر آن ها ما با هدینگ H1 نیز برخورد داریم. تفاوت این سه موضوع و ایجاد تمایز در آن ها در این مطلب حاصل خواهد شد.

با ما همراه باشید تا ببینیم تفاوت هدینگ اچ 1 با عنوان مطلب و سئو چیست و هر کدام چه خواص و ویژگی ها و تفاوت هایی دارند.

تفاوت تگ h1 و عنوان سئو در وردپرس

هر دو دارای فیلدهای مجزایی هستند که یکی در ابتدای مقاله شما قرار می‌گیرد و فوق‌العاده حائز اهمیت است و دیگری در فیلدی که در افزونه سئو موجود است. عنوانی که در ابتدا و به صورت عنوان مقاله شما قرار می‌گیرد باید به صورت تگ H1 باشد (بزرگ‌ترین تیتر یا Heading).

در یک وبسایت استاندارد این بخش به عنوان تگ H1 در نظر گرفته می‌شود. حال برای یافتن عنوان سئو اسکرول کنید و فیلد عنوان سئو یا Seo title را در افزونه بیابید.

تفاوت های هدینگ h1 و تیتر سئو و عنوان محتوا چیست؟

عنوان سئو را باید به گونه‌ای بنویسید که کلمه کلیدی در ابتدا قرار گیرد و آن را تا جایی ادامه دهید که نوار پایین آن سبز شود. این عنوان در موتورهای جستجو نمایان می‌شود و به کاربر کمک می‌کند تا در هنگام جستجو گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کند. آیا تا اینجا تفاوت تگ h1 و عنوان سئو در وردپرس را متوجه شده‌اید؟

تیتر سئو و عنوان مطلب چه تفاوتی دارند؟

در مطالب بالا گفتیم که قرار نیست لزوما عنوان سئو و محتوای شما یکسان باشد. عنوان محتوا برای کسانی است که با آدرس وبسایت شما آشنا هستند و برای مراجعه به آن از لینک اصلی و آدرس اصلی سایت استفاده می نمایند اما عنوان سئو برای کسانی که از طریق سرچ در گوگل و موتور های جستجو به وبسایت شما می رسند و در نتایج سایت شما را مشاهده می کنند نمایش داده می شود. پس تفاوت تگ h1 و عنوان سئو در وردپرس در اینجا کاملا مشهود است و اگر بخواهیم برتری بر این دو بدهیم، به جرئت می‌توان گفت عنوان سئو بسیار مهم است زیرا قرار است کاربران زیادی را به سمت وبسایتتان جذب کند.

تفاوت های هدینگ h1 و تیتر سئو و عنوان محتوا چیست؟

تفاوت تگ h1 و عنوان سئو در وردپرس در نوع موقعیت است و اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. هر چند می‌توان عنوان محتوا را به عنوان پایه‌ای برای عنوان سئو در نظر بگیرید و عنوان سئو را با توجه به آن تغییر دهید. برای این منظور به می‌توانید از افزونه Yoast SEO کمک بگیرید تا عنوان سئویی که ایجاد می‌کنید مورد قبول موتورهای جستجو و کاربران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *