بک لینک

تصاویر رسمی اسمارتفون 5G سامسنوگ لو رفت!

تصاویر رسمی اسمارتفون G5 سامسنوگ لو رفت!

اگر از طرفداران پر و پا قرص تکنولوژی باشید حتما قابلتی و آپشن جدیدی که موبایل ها از برند های مختلف بر سر آن قصد رقابت دارید را شنیده اید. بله از قابلیت نسل پنجم یا G5 صحبت می کنیم. اسمارت فون جدید سامسنوگ از خانواده ی A است و این قابلیت را داراست. در روز های اخیر تصویری به ظاهر رسمی از این اسمارت فون منتشر شده است و اخباری در این خصوص نیز وجود دارد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تصاویر رسمی اسمارتفون G5 سامسنوگ لو رفت!

گلکسی A90 از اتصال 5G پشتیبانی نموده و پیشرفته‌ترین گوشی گلکسی A تا به امروز محسوب می‌شود. در عین‌حال این هندست احتمالا مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود.

امروز یک تصویر تبلیغاتی ظاهرا رسمی که احتمالا از وب‌سایت شخصی سامسونگ استخراج شده، در کشور کره منتشر شده است. این تصاویر، دستگاهی با تمامی جوانب باشکوه آن‌را نمایش می‌دهند (اگرچه تصاویر از رزولوشن بسیار پایینی برخوردار هستند). در ادامه، این تصاویر حذف شدند.

تصاویر رسمی اسمارتفون G5 سامسنوگ لو رفت!

طبق تصویر مذکور، گلکسی A90 برخلاف گلکسی A80 از مکانیسم چرخشی که در صورت لزوم، دوربین‌های پشتی دستگاه را برای عکاسی سلفی مهیا می‌کنند، بهره نخواهد برد و در عوض به سراغ یک الگوی طراحی روتین تری خواهد رفت. بر این اساس این هندست از ناچ قطره‌ای شکل در بخش جلویی که از یک دوربین سلفی اختصاصی میزبانی می‌کند؛ استفاده خواهد کرد. بعلاوه دوربین‌های پشتی سه‌گانه گوشی نیز در ماژولی با چیدمان عمودی قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *