بک لینک

ایده های تولید محتوا برای پیج شال و روسری‎

یکی از ایده هایی که درآمد بسیار بالایی دارد، فروش محصولات در اینستاگرام است، خصوصاً فروش لوازم و وساسلی که خانم ها و دختر خانم های خوشتیپ] همیشه به آن نیاز دارند، یعنی شال و وروسری …

یکی از نکاتی که سبب تکمیل شدن تیپ و استایل یک خانم می شود و در واقع مکمل استایل او محسوب می شود، شال و روسری است، اما خرید شال و روسری از یک فروشگاه خوب و تما عیار، یکی از مواردی است که همواره خانم ها با آن درگیر هستند.

با توجه به نکاتی که گفتیم، خرید شال و روسری و یک فروشگاه خوب که شال و روسری می فروشد، یکی از نیازهای اساسی خانم هاست. حال اگر شما به دنبال ایده ای برای راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی هستید و یا حتی پیج فروش شال و روسری دارید، اگر می خواهید که به یک درآمد بالا و خارج از تصور دست یابید، پیشنهاد میکنم که تا انتهای این متن همراه ما باشید تا با ایده های تولید محتوا برای پیج خود آشنا شوید و رکورد فروش را بشکنید!

نکات مهم در فروش اینستاگرام شال و روسری

درست است که استفاده از اینستاگرام امروزه به قدری رایج شده است که حتی کودکان هم به راحتی می توانند در آن صفحاتی برای خود ایجاد کنند اما در صورتی که بخواهید از آن به صورت تجاری استفاده کنید قضیه متفاوت خواهد بود زیرا شما نیاز به دانستن و رعایت کردن برخی نکات مهم هستید تا بتوانید اولا دنبال کننده های پیجتان را بالا ببرید سپس بتوانید جذب مشتری کنید و به درستی و به طورکامل اجناستان را معرفی کنید و به فروش برسانید. بنابراین لازم است که قبل از شروع فروش اینستاگرام اجناستان نکات زیر را با دقت مطالعه کنید و سعی کنید به درستی در ایجاد یک صفحه فروش اینستاگرام، آن ها را رعایت نمایید.

خود را به درستی معرفی کنید

اولین چیزی که دنبال کننده های شما در فروش اینستاگرام باید آن را درک کنند قابل اطمینان بودن و معتبر بودن صفحه شما و محصولاتتان است بنابراین لازم است که توضیح مختصر و مفیدی درباره فروشگاه یا اجناستان در قسمت بیو بنویسید و همچنین حتما راه های ارتباطی دیگری مانند ایمیل، تلفن ثابت یا تلفن همراه خود را ثبت کنید زیرا اینگونه دنبال کننده های شما از معتبر بودن پیج مطمئن تر می شوند. بهتر است از یک شماره تلفن جداگانه برای کار خرید و فروش اینستاگرام استفاده کنید تا برای تلفن ثابت یا تلفن همراه شخصی تان مزاحمتی ایجاد نشود.

از عکس های با کیفیت و جذاب استفاده کنید

از آن جایی که مشتری باید از روی عکس هایی که در صفحه اینستاگرام قرار می دهید محصول را انتخاب کند بنابراین انتظار دارد با تصاویری کاملا واضح و جذاب روبرو شود، سعی کنید عکس هایی که از شال و روسری ها در پیجتان قرار می دهید با کیفیت و با وضوح بالا باشد و طرح و مدل شال و روسری کاملا در آن مشخص باشد. از عکس های مختلف و متنوع استفاده کنید تا پیج تان جذاب تر به نظر برسد. همچنین سعی کنید هر بار که شال و روسری های جدیدتری به بازار وارد شد، شما نیز عکس های جدید از مدل های جدید در صفحه تان آپلود کنید و همواره صفحه اینستاگرامتان را به روز نگه دارید.

توضیحات کامل و درستی درمورد محصول بنویسید

در زیر هر عکس کپشن مربوط به آن تصویر را به طور کامل و دقیق بنویسید و اطلاعات مختصر ولی کاملی به مشتری ارائه کنید. مثل جنس شال و روسری، قواره یا اندازه آن، تعداد رنگ های موجود برای فروش، و قیمت محصول. همیشه منصف باشید و قیمت واقعی محصول را در کپشن درج کنید. همچنین اگر برند خاصی دارید دارید می توانید نام آن را با استفاده از هشتگ ها در کپشن هر عکس قرار دهید و یا با نوشتن هشتگ های با بیشترین بازدید مربوط به پوشاک، بازدید پیج خود را بالا ببرید.

از عمده فروشی های معتبر خرید کنید

اگر رضایت مشتری برایتان مهم است پس حتما باید از عمده فروشی هایی خرید کنید که شال و روسری ها و پوشاک با کیفیتی عرضه کنند و قیمت های مناسبی نیز داشته باشند. عمده فروشی های معتبری نیز در فروش اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند که به راحتی می توانید مستقیما از آن ها خرید کنید.

تایید مشتریان قدیمی از خرید محصولاتتان را نشان دهید

اعلام کردن رضایت باقی مشتریان و استفاده از روش تایید اجتماعی می تواند یکی دیگر از راه های جذب مشتریان جدید باشد . وقتی فردی وارد صفحه اینستاگرام شما شود و نظرات مثبت و تایید مشتریان دیگر را مشاهده کند ، اعتماد بیشتری جهت خرید به شما پیدا می کند .

تبلیغات اینستاگرامی را فراموش نکنید

یکی از راه های دیگر که در هر نوع کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرد تبلیغات است . شاید به نظر برسد فروش در اینستاگرام نیازی به تبلیغات ندارد ولی این تا حدودی نظریه غلطی به شمار می رود .وقتی می توان با اعمال تبلیغات بیشتر و مناسب به فروش و جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان افزایش داد چرا از انجامش خود داری کنیم ؟

آموزش استفاده از محصولاتتان را بنویسید

بهتر است برای جلب نظر مشتریانتان در زمینه کاری و یا محصولاتی که عرضه کرده اید آموزش هایی هم ارائه دهید .به طور مثال : اگر فروشنده شال و روسری هستید ،نکاتی در باره شیوه شستشو و نگهداری آن ، روش های ست کردن آن با بقیه قسمت های لباس و یا در هر فصل از چه نوع روسری یا شال استفاده کنیم را به صورت پست متن نوشته شده یا عکس و ویدئو در معرض عموم قرار دهید.

از هشتگ های مناسب استفاده کنید

استفاده از مارک هشتگ برای نگه داشتن پست های شما و یا نظرات مثبت مشتریان و یا ابزار علاقه مخاطبین تان بسیار پر اهمیت است .

برندینگ فروشگاهتان را شروع کنید

روش دیگری هم در راستای فروش های اینستاگرامی هست و آن روش برند سازی می باشد ،روش آن به این شکل می باشد که به صورت غیر مستقیم مشتری و مخاطب را به محل اصلی عرضه کالا و اجناس راهنمایی می کنند که می تواند فروشگاه یا وب سایت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *