بک لینک

ال‌جی G4 پیش از معرفی توسط 4000 کاربر تست خواهد شد!

LG-G4-design-makes-the-grade-b

گویا کمپانی ال‌جی تصمیم دارد در قمار میان‌ پرچم‌داران برگ برنده را رو کند و محصولی شایسته لقب پرچم‌داری را روانه بازار سازد. تاکنون اخبار و شایعات مختلفی در خصوص پرچم‌دار جدید ال‌جی منتشر شده است که G4 نامیده خواهد شد و به احتمال زیاد با رابط کاربری جدید و جنجالی این شرکت روانه بازار می‌شود.

موضوع جالب توجه این است که ال‌جی تصمیم دارد تا نظرات تعداد بسیار زیادی از طرفدارانش را در خصوص محصول جدید خود کسب کند و برای این کار نیز چندین اسمارت فون را در اختیار این کاربران قرار می‌دهد تا مشکلات موجود را به این غول کره‌ای گزارش دهند و وی نیز در سدد رفع آن‌ها برآید. البته این اقدام از کره جنوبی شروع شده است ولی محدود به این کشور نمی‌شود و برخی افراد در کانادا، چین، برزیل، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ژاپن، مکزیک، سنگاپور، ترکیه، انگلستان و آمریکا نیز این محصول را برای تست و آزمایش دریافت خواهند کرد. ال‌جی مدعی شده که انتخاب این کشور‌ها برای تست از روی بازخورد‌های قبلی است که کاربران این کشور‌ها از طریق وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار کمپانی قرار داده‌اند.

کل افرادی که ال‌جی G4 را برای تست اولیه قبل از زمان معرفی دریافت می‌کنند 4 هزار نفر هستند و این افراد قادر خواهند بود تا اسمارت فون جدید این شرکت را به مدت 30 روز در اختیار داشته باشند و ال‌جی در انتها برای برخی از این کاربران جوایز ارزشمندی در نظر خواهد داشت.

ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را در 28 آوریل (8 اردیبهشت) معرفی خواهد کرد که بر اساس شایعات انتظار می‌رود صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD داشته باشد و از دوربینی با f/1.8 استفاده کند. 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده خواهد شد و پردازش‌های آن نیز توسط اسنپدراگون 808 یا اسنپدراگون 810 انجام خواهد شد و البته انتظار می‌رود از رابط کاربری جدید این شرکت نیز با نام LG UX 4.0 استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *