بک لینک

آموزش نمایش مطالب تصادفی در وردپرس

timthumb.php

یکی از روش هایی که می توان تمامی مطالب سایت رو به نمایش گذاشت مطالب تصادفی هستش در این پست آموزش نمایش مطالب تصادفی در وردپرس رو آماده کردم فرض کنید یک سال هست که سایت دارید و تا حالا مثلا 600 تا مطالب در سایت نوشتید حالا بعد از یک سال یک کاربر به سایت شما مراجعه می کنه.

اغلب مشخص می کنیم در صفحه ی وبلاگ سایت ( بخش نوشته ها ) 10 پست نمایش داده بشه حالا برای 600 پست و رفتن به پست های اول این کاربر باید چیکار کنه شاید مطالب مفیدی وجود داشته باشه تنها راه ورود از موتور جست وجو هستش اما برای اینکه بازدید کنند ههای سایت بتونن تمام مطالب سایت رو مشاهده کنن بهتره بخش مطالب تصادفی ایجاد بشه تا به چندین بار مراجعه ی کاربر در بخش مطالب تصادفی بتونه مطالب سایت رو کامل بررسی کنه.

خوب آموزش نمایش مطالب تصادفی در وردپرس کافیه مکانی که می خواهید مطالب تصادفی در اونجا نمایش داده بشه رو مشخص کنید مثلا در سایدبار ستون کناری کافیه فایل sidebar.php رو باز کنید و کد زیر رو در بخش مناسبی قرار بدید.

1
2
3
4
5
6
7
8
<li><h2>Random Post</h2>
<ul>
<?php $posts = get_posts('orderby=rand&numberposts=5'); foreach($posts as $post) { ?>
<li><a href="<?php the_permalink(); ?>" title="<?php the_title(); ?>"><?php the_title(); ?></a>
</li>
<?php } ?>
</ul>
</li>

به همین راحتی می تونید مطالب تصادفی رو در سایت خود قرار بدید , اگر کمی با css آشنا باشید می تونید چیدمان و نحوه ی نمایش رو زیباتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *