بک لینک

آموزش ایده های تولید محتوا برای پیج و سایت لباس کودک‎

فعالیت در زمینه هایی که مربوط به کودکان است، یکی از پربازده ترین کسب و کارها است. زیرا اکثر والدین از خرج کردن و هزینه کردن برای فرزندانشان دریغ نمی کنند. اگر شما اسباب بازی بفروشید، آتلیه کودک داشته باشید و یا به فروش لباس کودک مشغول باشید، به شما تبریک می گوییم زیرا شما به سراغ یکی از پربازده ترین کسب و کارها رفته اید!

با گسترش خرید اینترنتی، برای راه اندازی یک کسب و کار جدید، دیگر لازم نیست تا مغازه ای را اجاره کنید و یا بوتیکی را راه اندازی کنید. تنها کافی است گوشی خود را بردارید و یک پیج فروش لباس کودک در اینستاگرام و یا یک وب سایت فروشگاهی برای فروش لباس کودک راه اندازی نمایید.

بعد از این مرحله، گام دوم شما، تولید محتوا است. تولید محتوای خوب می تواند شما را از رقبا متمایز نموده و مشتریان بیشتری برای شما به ارمغان آورد.

تولید محتوا برای سایت لباس کودک

اگر شما صاحب یک وب سایت فروشگاهی برای فروش لباس کودک هستید، کار بسیار آسان و پردرآمدی دارید و تنها کافی است تا محتوای خوب و مفید تولید کنید. ایده های تولید محتوا برای سایت فروش لباس کودک عبارت اند از:

بهترین جنس برای لباس کودک را معرفی کنید.

نحوه شستشو لباس های متفاوت را بیان کنید و در رابطه با آنها توضیح دهید.

لباس های منایب برای کودکانی که پوست حساسی دارند را معرفی کنید.

شستن لباس های کودک بایستی طی چه مدتی و با چه درجه آبی انجام گیرد.

هر لباس در چه مکانی باید مورد استفاده قرار گیرد.

و …

نکاتی برای تولید محتوا لباس بچه

اگر شما در حوزه ی لباس بچه و وسایل مربوط به کودکان فعالیت می کنید و مایلید کسب و کار اینترنتی خود را از طریق تولید محتوا لباس کودک گسترش دهید مطالعه ی این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. تولید محتوا لباس بچه ممکن است اندکی سخت باشد اما می توانید با نوآوری هایی آن را جذاب و مهیج کنید.

استوری اینستاگرام را جدی بگیرید.

اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و تمرکز آن بر روی ایجاد محتوای بصری برای بازاریابی محصولات است و یکی از بهترین راه ها برای تولید محتوا لباس بچه محسوب می شود. شما می توانید علاوه بر صفحه ی اصلی پیج خود، از قابلیت استوری اینستاگرام نیز برای تولید محتوا لباس کودک استفاده کنید. اگرچه استوری اینستاگرام پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند اما شما می توانید آنها را به صورت هایلایت برای همیشه در صفحه پروفایل خود حفظ کنید، که یک روش عالی برای نمایش دسته بندی محصولات به بازدیدکنندگان است. ابزارها و فیلترهای زیادی در اینستاگرام وجود دارد تا استوری های شما را بسیار جذاب جلوه دهد. از جمله هشتگ که به مخاطبان شما در جستجوی محصولات کمک می کند.

یک حساب رسمی در پینترست برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی که در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است نرم افزار پینترست است. تولید محتوا لباس کودک در پینترست می تواند یک انتخاب خوب برای رونق بخشیدن به کسب و کار شما باشد. در واقع پینترست یکی از فضاهای آنلاین است که تعداد زیادی از کاربران آن را مادران جوان تشکیل می دهند. اگرچه پینترست رسما یک رسانه اجتماعی است اما بهتر است آن را به عنوان یک صفحه اعلانات در نظر بگیرید. صفحه ای که دستور العمل ها، لباس ها و ایده های دکوراسیون منازل مورد علاقه را به شما ارائه می کند. با همگام سازی فروشگاه آنلاین خود با حساب پینترست، می توانید دسترسی مشتری را به خودتان ساده تر کنید. علاوه بر این ۸۴٪ از کاربران پینترست هنگامی که قصد خرید چیزی را دارند ابتدا به جستجو در پینترست مشغول می شوند. کاربرانی که محصولات شما را دوست دارند نیز می توانند آنها را در حساب کاربری خود ذخیره کنند و از این طریق به شما کمک می کنند تا بیشتر دیده شوید.

مادرهای اینفلوئنسر را در اینستاگرام پیدا کنید.

شما می توانید با جستجوی هشتگ های مرتبط با تولید محتوا لباس بچه، مادرهایی که در فضای اینستاگرام به عنوان اینفلوئنسر و فرد تاثیرگذار شناخته می شوند را پیدا کنید. در واقع یک راه خوب در تولید محتوا لباس کودک سپردن تبلیغات خود به این مادران است. شما می توانید با فرستادن بخشی از محصولات خود از آنها بخواهید شما را به دنبال کنندگانشان معرفی کنند. بازاریابی اینفلوئنسر اصلی ترین ابزار بازاریابی است که امروزه بسیاری از شرکت های نوپا از آن استفاده می کنند و شما باید از آن برای معرفی محصولات خود و برندسازی استفاده کنید.

در یک نمایشگاه حضوری شرکت کنید.

درست است که تولید محتوا لباس بچه در پیشرفت فروشگاه آنلاین شما تاثیر بسزایی دارد، اما اگر بتوانید در یک نمایشگاه حضوری شرکت کنید، با این کار موفق خواهید شد با مشتریان جدیدی آشنا شوید. حضور در چنین فضایی به شما این امکان را می دهد تا با همکاران، تولید کنندگان و مشتریان جدیدی که چندان اهل خرید از فروشگاه های اینترنتی نیستند، آشنا شوید. علاوه بر این حضور در نمایشگاه باعث می شود مخاطب شما را ببیند و راحت تر به شما اعتماد کند. در واقع شرکت در یک نمایشگاه حضوری موجب بیشتر دیده شدن برند شما نیز می شود. شما میتوانید غرفه ی خود را زیبا طراحی کنید و در آن اقدام به پخش بروشور و کارت ویزیت خود کنید تا مشتریان به سمت سایت شما جذب شوند.

با معلمان ارتباط برقرار کنید.

یکی از روش های تولید محتوا لباس کودک بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار است. شاید تعجب کنید اما معلمان از فعال ترین کاربران شبکه های اجتماعی هستند. آن ها از شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با سایر معلمان و به اشتراک گذاشتن ایده های آموزشی خود استفاده می کنند. بسیاری از آنها دوست دارند برنامه های درسی، پروژه ها و تصاویر کلاس خود را در این فضا منتشر کنند. معلمان می توانند یک منبع بازاریابی عالی برای بازاریابی محصولات کودک برند شما باشند.

یک سایت جذاب و بهینه داشته باشید.

به نظر بیان این نکته تکراری و غیر ضروری است اما بسیاری از صاحبان مشاغل تجارت الکترونیکی وقت و هزینه زیادی را برای ایجاد ترافیک دیجیتال صرف می کنند. اما فراموش می کنند لازمه ی جذب مخاطب ارائه یک سایت زیبا با رابط کاربری خوب است. بهتر است در ابتدای راه و قبل از درگیر شدن با موضوع تولید محتوا لباس بچه، یک طراح سایت استخدام کنید. کسانی که می دانند چگونه با استفاده از رنگ ها، تصاویر، فونت و طرح مناسب، یک سایت جذاب و زیبا برای شما طراحی کنند.

به بسته بندی توجه کنید.

نمی توان همه ی بار بازاریابی و فروش را در یک فروشگاه آنلاین بر دوش تولید محتوا لباس بچه و سایر محصولات گذاشت. به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بهتر است با یک بسته بندی خوب نظر مشتریان خود را جلب کنید. در واقع بسته بندی محصول و طراحی یک لوگوی خوب می تواند نوعی تولید محتوا لباس کودک برای شما باشد. مشتریان اگر از بسته بندی محصول راضی باشند یقینا شما را به دوستان خود معرفی می کنند و یا عکسی از خرید خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند و این یک گام موثر در جذب مخاطب برای شما خواهد بود.

رشد رقابت محور ایجاد کنید.

مسابقات و هدایا راهی عالی برای بازاریابی و تولید محتوا لباس کودک و برند شما خواهد بود و در عین حال یک روش برقراری ارتباط فوق العاده با طرفداران است. برگزاری مسابقات می تواند به سادگی مخاطب شما را ترغیب کند تا یک نقاشی از محصولات یا برند شما بکشند، یا به روشی خلاقانه یک عکس با لوگوی شما بگیرند. این کار باعث می شود مشتریان شما برای خرید انگیزه ی مضاعف پیدا کنند. علاوه بر این صفحه ی شما در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *